تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 17:27
کد خبر : 7786

مشارکت رودسر بالاتر از میانگین استانی در سرشماری اینترنتی

مشارکت رودسر بالاتر از میانگین استانی در سرشماری اینترنتی

جارستان-مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن رودسر گفت: این شهرستان نرخ مشارکت ۵۳.۵۷ درصدی را در مرحله اینترنتی سرشماری به خود اختصاص داده است. امیر جانبازی در تشریح آخرین وضعیت مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در شهرستان رودسر، گفت: با استقبال مردم در بخش‌ها، شهرها و روستاهای مختلف شاهد ارتقای

جارستان-مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن رودسر گفت: این شهرستان نرخ مشارکت ۵۳.۵۷ درصدی را در مرحله اینترنتی سرشماری به خود اختصاص داده است.

امیر جانبازی در تشریح آخرین وضعیت مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در شهرستان رودسر، گفت: با استقبال مردم در بخش‌ها، شهرها و روستاهای مختلف شاهد ارتقای نرخ مشارکت شهرستان در مرحله اینترنتی سرشماری هستیم به طوری که نرخ مشارکت جمعیت شهرستان رودسر در سرشماری اینترنتی به بیش از ۵۳ درصد رسید.

وی افزود:اطلاعات و آمار ۷۶ هزار و ۶۰۹ نفر از جمعیت شهرستان از سوی ۲۵ هزار و ۸۵۱ خانوار در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی ثبت شده است.

جانبازی رودسری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان رودسر با ثبت‌نام ۷۶ هزار و ۶۰۹ نفر از جمعیت شهرستان از سوی ۲۵ هزار و ۸۵۱ خانوار،نرخ مشارکت ۵۳.۵۷ درصدی را در مرحله اینترنتی سرشماری به خود اختصاص داده است. این در حالیست که میانگین نرخ مشارکت در سطح استان ۴۹.۰۱ درصد می باشد که به این ترتیب نرخ مشارکت در شهرستان رودسر ۴.۵۶ درصد از میانگین نرخ مشارکت در استان بالاتر است.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان رودسر با تشکر از مشارکت خوب مردم فهیم و شریف شهرستان در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵، افزود : بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار ایران، از بیست و هشتم مهر تا بیست و هشتم آبان ماه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با استفاده از تبلت انجام می شود. مرکز آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی ، کد دریافتی را حفظ و در مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند

بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال ۱۳۹۶ منتشر می‌شود.

ایسنا منطقه گیلان،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.